Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Eskişehir

Valilikler

T.C. Günyüzü Kaymakamlığı
T.C. Günyüzü Kaymakamlığı
T.C. Günyüzü Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Mevzuat
  • GÜNYÜZÜ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
18
Ekim2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Mevzuat
  • GÜNYÜZÜ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

GÜNYÜZÜ KAYMAKAMLIĞI SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFINDA İSTİHDAM EDİLMEK ÜZERE 1 (BİR) SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ ALIMINA İLİŞKİN İLAN

14.10.2025
KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU

KURUM BİLGİLERİ
Kurum Adı/Unvanı: Günyüzü  Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
Adresi: Sümer Mah. Cumhuriyet Meydanı. Hükümet Konağı No:27-1Günyüzü ESKİŞEHİR
Telefonu:02225617262    Faks no:02225617262
GÜNYÜZÜ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI
Aşağıda belirtilen nitelikte Sosyal Yardımlaşmayı Teşvik Fonu Kurulunun 16/02/2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan, Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları,Nitelikleri,Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına ilişkin Esaslar” ve 4857  sayılı İş Kanunu uyarınca ,şartları taşıyan adaylar arasından http://vakifilan.aile.gov.tr adresinde ilan edilen 1 (Bir) Sos.Yar.İnc. Görevlisi ünvanı ile personel istihdam edilecektir.
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ
Meslek Adı: (İşkur Meslek Kodu 3353.03) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi    Açık İş Sayısı: 1
Niteliği (Geçici/Daimi): Daimi (Belirsiz Süreli Sözleşmeli) ( 2 Ay Deneme Süresi)    Deneyim Süresi: …….
Başvuru Tarihleri:  14.10.2025-23.10.2025 
Evrak Teslim Son Tarihi: 24.10.2025 Cuma saat 17:00’da sona erer.
Başvuru Adresi: Başvurular E-Devlet sistemi üzerinden Vakıf İş İlanları sayfası olan https://vakifilan.aile.gov.tr adresinden yapılacak olup, başvuru evrakları şahsen veya noter onaylı vekalet verilen kişi tarafından Sümer Mahallesi Cumhuriyet Meydanı Hükümet Konağı No:27/1 GÜNYÜZÜ/ESKİŞEHİR adresindeki Günyüzü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na elden teslim edilecektir. 
İrtibat Kişisi: Sibel ALKAN    Unvanı: Vakıf Büro Görv. Vakıf Müdür V. 
Telefonu:02225617262    E-posta: gunyuzusydv26@hotmail.com
SINAV/GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ
Yer: Günyüzü Hükümet Konağı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Toplantı Salonu
Not: Mülakat Yeri Seçimi SYD Vakfı Mütevelli Heyetinin uhdesinde olup, değişiklik halinde ayrıca adaylara bildirilecektir.
Tarih: 28.10.2025 Salı    Saat: 13:30
ÇALIŞMA ŞARTLARI
Çalışma Adresi: Günyüzü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı.
Çalışma Süresi: Belirsiz Süreli iş Sözleşmesine Dayalı Daimi Personel    Çalışma Saatleri: Hafta içi 08:00-17:00
MÜRACAAT KOŞULLARI
A-GENEL ŞARTLARI
1-Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak,
2- Medeni Hakları Kullanma Ehliyetine Sahip Olmak,
3- 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
4- Türk Ceza Kanunun 53.maddesinde belirlenen süreler geçmiş olsa bile, Kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile Devletin güvenliğine karşı suçlar Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, sahtecilik, dolandırıcılık, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,
5-Kamu Haklarından mahrum bulunmamak,
6- Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak. (Erkek Adaylar İçin)
7- Adli sicil kaydı bulunmamak
8-Her türlü mevsim ve iklim şartlarında görevini devamlı yapmasında engel durumunun bulunmaması (Göreve başlaması uygun bulunan adaylardan sağlık raporu istenecektir.)
9- 4 yıllık yüksek öğretim kurumlarının İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, Eğitim Fakültesi, Fen Edebiyat Fakültesinde bulunan Bölümler ile Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik,
Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler Bölümlerinden birisinden mezun olmuş olmak.
10-ÖSYM tarafından 2024-2025 yıllarında yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme sınavından KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak,
B-ÖZEL ŞARTLAR
I.Personel Alımı için Özel Şartlar :
a-En az (B) sınıfı Sürücü Belgesine sahip olmak ve aktif şekilde araç kullanıyor olmak,
b-Microsoft  Office ( Word,Excel vb.) temel bilgisayar  programlarını iyi derecede kullanabilmek veya bu programları  kullanabildiğine dair varsa bilgisayar sertifikasına  sahip olmak .
c-4 yıllık yüksek öğretim kurumlarının  İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi,  Eğitim Fakültesi, Fen Edebiyat Fakültesinde bulunan Bölümler  ile  Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik,
Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler Bölümlerinden birisinden mezun olmuş olmak 
(Not: Adı geçen bölümler haricinde mezun olan adayların başvurusu olması halinde Evrak Teslimi kabul edilmeyecek olup, başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır)
d-İlan tarihi itibariyle son 1 yıl içerisinde Günyüzü İlçe merkezi ve mahallerinde ikamet ediyor olmak  (Tarihçeli Yerleşim yeri belgesi)
e-Çalışmasına engel olmayacağını gösteren sağlık raporu ( Mülakatta başarılı olan adaydan sözleşme öncesi istenecektir.)
f-TCK 53.Maddesinde süreler geçmiş olsa dahi herhangi bir suçtan dolayı Adli Sicil Kaydı bulunmamak.
g-Mülakat sonucunda işe girmeye hak kazanan personelin güvenlik ve arşiv araştırması yapılacaktır. Olumsuz bir durumda karşılaşılması halinde Vakıf Mütevelli Heyeti tarafından işe alımı iptal edilecektir.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
“Adayların 14.10.2025-24.10.2025 tarihleri arasında mesai bitiminden önce 17.00’e kadar Vakıf Müdürlüğüne Teslim etmeleri gereken belgeler”
 1-Kimlik kartının önlü arkalı fotokopisi,
2-Sürücü Belgesi Fotokopisi önlü arkalı,
3-Vukuatlı Nüfus kayıt örneği,
4-Adli Sicil Belgesi,
5-Erkek adaylar için Askerlik durumunu gösterir  belge,
6-Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı gibidir onaylı sureti veya e-Devlet sisteminden alınmış karekodlu yükseköğretim mezuniyet belgesi,
7-KPSS P3 sonuç belgesi (Karekodlu  e-Devlet çıktısı),
8-Varsa Bilgisayar Sertifikası, 
9- Son altı ay  içerisinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoraf,
10- Nüfüs müdürlüğünden veya E-Devlet üzerinden alınacak Tarihçeli Yerleşim Yeri Bilgileri Raporu,
11-Hertürlü mevsim ve iklim şartlarında görevini devamlı yapmasına engel olabilecek durumu bulunmamak. (Sözleşme öncesi) Göreve başlaması uygun bulunan Aday/adaylardan bu durumu belirtir tam teşekküllü bir hastaneden alınmış sağlık raporu istenecektir.)
12-Başvuruların  14.10.2025- 23.10.2025   tarihleri Saat 17.00’e kadar Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ,Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü https://vakifilan.aile.gov.tr  adresinden yapılması zorunludur. Belirtilen tarihten sonra yapılan müracaatlar değerlendirmeye  alınmayacaktır.
Not : 1-Fotokopisi verilecek belgelerin Vakfa teslimi esnasında ; aslı kurum yetkilisi tarafından görülüp fotokopisi alınacaktır.
2-Vakfımıza sunulan başvuru belgeleri teftişe tabii olduğundan geri iade edilmeyecektir.
3- Şartları sağlamayanların evrakları teslim alınmayacaktır.          
BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ,YERLEŞTİRME SONUÇLARININ DUYURULMASI
1-Vakıf Başkanlığı tarafından oluşturulan 5 kişilik değerlendirme komisyonu tarafından ,müracaat edenlerin ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenecektir.
2-Adayların evrak üzerinde yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için uygun şartları taşımayan  ya da yanlış beyan verdiği tespit edilenler tutanağa bağlanarak kabul edilmeyecek ve mülakata çağrılmayacaktır.
3-Başvuran adaylar içerisinde şartları uygun olan ve son KPSSP3 puan türünden 60 ve üzeri puan alan adaylar arasından en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere alınacak personelin 5 katı kadar aday mülakata/sınava çağrılacaktır.
4-Verilen süre içinde başvurmayan ,başvurusu ataması kabul edilen ,ataması yapıldığı halde  görevine başlamayan yada aranan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip, yerine mülakat sonuçlarından puan sırasına göre başlayarak atama yapılacaktır.
5-Adayların bahsi geçen kanıtlayıcı evrakları  teslim etmelerinden sonra ,Vakıf sisteminde evrak teslim işlemleri yapılacak ve başvuru yapan kişiye “Evrak Alındı Belgesi” verildikten sonra başvuru sonuçlanmış olacaktır.
6-İşe alımı uygun görülen personelin ,arşiv soruşturması yapıldıktan sonra sözleşme imzalanacaktır.
FORM ONAY BİLGİLERİ
Tarih:  14/10/2025
Adı Soyadı: Muhammed Raşit KURT
Unvanı: Kaymakam / Vakıf Başkanı
Kaşe/İmza:
Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • T.C. Eskişehir Valiliği
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • İlan Portalı
  • Kolluk Gözetim
Sümer Mahallesi Cumhuriyet Meydanı No: 27 Günyüzü/ESKİŞEHİR
(222) 561 72 55 - (222) 561 72 56 / gunyuzu@eskisehir.gov.tr
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız
  • Erişilebilirlik Menüsü (Ctrl + y)

    Erişilebilirlik Menüsü Ctrl + y ile açılır
  • Metni sesli okur
  • Metin satırları arasındaki boşluğu artırır
  • Bağlantıları renkli arka planla vurgular
  • Metin boyutunu artırır
  • Tüm metni sola hizalar
  • Daha büyük bir imleç kullanır
  • Okumayı kolaylaştırmak için yatay bir kılavuz ekler
  • Okuma alanını vurgulamak için maske ekler
  • Disleksi dostu bir yazı tipi uygular
  • Renk kontrastını artırır
  • Renk doygunluğunu kaldırır
  • Renk doygunluğunu azaltır
  • Renk doygunluğunu artırır
  • Tüm resimleri ve arka plan resimlerini gizler
  • Tüm erişilebilirlik ayarlarını sıfırlar.